loading...
فداغ جوان
شهباز بازدید : 174 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (1)

سلام دوستان !!!

میدونم گفتم تا یه مدت به خاطر کنکور نمیتونم بیام ولی باور کنید وقتی یه نفر اومد به صورت نظر ازم خواست تا مطلبش رو به گوش همه برسونم وقتی خوندم دیدم واقعا راست میگه و من هم دلم میخواد همه بدونن چرا فداغ بخش نشد. متن دوستمون به صورت زیره که به طور مستقیم به نمایش شما دوستان خوبمون در آوردم امیدوارم که همه ببینند مخصوصا شوراهامون...

 

سلام خیلی دلم میخواد نظرم به همه بگم ولی صد حیف که نمیشه. یا گوش شنوایی نیست و همه کر میشن و یا  ... .

دلیل بخش نشدن فداغ خیلی زیاده که همش از بی فکری و بی کفایتی اول شوراهامون که همش از رو تایفه نگری انتخاب میکنیم که به جای اون میتونیم چنتا آدم با سواد و دنیا دیده به عنوان نماینده خودمون انتخاب کنیم نه مثل اینایی که تا الان اومدن که به زور مدرکشون شاید به سیکل برسه...

دوما بی اطلاعای  مردم خودمون هست که البته بیشترش به حسادتشون بر میگرده تا بی اطلاعی.

خداییش ما همیشه موقعیت شهر و بخش شدن رو داشتیم مگه نه اینکه به ما پیشنهاد اومدن شهردار رو دادن ولی خودمون قبول نکردیم که الان شده شهردار اهل, برو ببین چیکار کرده با شهرش...

مگه نه به ما پیشنهاد جهاد و خیلی چیزای دیگه داده بودن ولی همش گفتیم نمیخوایم.مگه نه گفتند اگه خونه هاتون تو طرح افتاده با خراب کردنشون موافقت کنید تا بافت خونه ها و خیابونا درست بشه...

مگه نگفتند که ده میلیون بیارید بقیش خودمون میزاریم تا سالون ورزشی براتون درست میکنیم ولی هیچکی حمایت نکرد و به نظر من اگه حتی سالون رو داشتیم شاید رو بخش شدن ما واقعا تاثیر مستقیم داشت...

و .... .

و الان که ارد بخش شده هم من فکر میکنم که اگه فداغ میخواد روستاهاش براش بمونه بهترین راه اینه که فداغ هم بره زیر بخش ارد.چه بسا که این جوری کماکان دهستان بودنمان پابرجا میمونه و گرنه همین روستاها هم ازمون بر میدارن و به قول معروف خودمون میمونیم و لباس تنمون و هیچ پیشرفتی نمیکنیم... البته اگه بزرگان نگن که ما زیر بخش ارد نمیریم و برامون افت داره. که از نظر من اگه میخواستن اینجوری نشه باید زودتر به فکر می افتادن.

پس هم محلی های خوبم بیایید واسه دوره جدید انتخابات شوراها که فکر کنم این دوره بعد از شش سال تموم میشه و بعد از اون هم خودمون کاندیدای با کفایت و با سواد بفرستیم و هم برای رای دادن کاری به تایفه نداشته باشیم که بگیم حتما باید از تایفمون یکی داشته باشیم وگرنه ... .بیایید اونی که با سوادتر و با کفایت تره رو بفرستیم.

و در آخر میخوام که این حرفام به گوش هم مردم و هم شوراهامون برسه تا دور نشده و وضعمون از اینی که هست بدتر نشده یه کاری بکنن نه الکی یه جلسه تشریفاتی تشکیل میدن و به نتیجه هم نمیرسن ... .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 225